Publicaciones

Cabero-Almenara J, Barroso-Osuna J, Gutiérrez-Castillo J-J, & Palacios-Rodríguez A. (2021). The Teaching Digital Competence of Health Sciences Teachers. A Study at Andalusian Universities (Spain). International Journal of Environmental Research and Public Health, 18(5), 2552.

Cabero-Almenara, J. y otros (2021). Digital competence of higher education professor according to DigCompEdu. Statistical research methods with ANOVA between fields of knowledge in different age ranges. Education and Information Technologies https://doi.org/10.1007/s10639-021-10476-5.

Cabero-Almenara, J., Barroso-Osuna, J., Gutiérrez-Castillo, J., & Palacios-Rodríguez, A. (2020). Validación del cuestionario de competencia digital para futuros maestros mediante ecuaciones estructurales. Bordón. Revista de Pedagogía, 72(2), 45-63.

Cabero-Almenara, J., Barroso-Osuna, J., & Palacios-Rodríguez, A. (2021). Estudio de la competencia digital docente en Ciencias de la Salud. Su relación con algunas variables. Educación Médica.

 

Cabero-Almenara, J., Barroso-Osuna, J., Rodríguez-Gallego, M., & Palacios-Rodríguez, A. (2020). La Competencia Digital Docente. El caso de las universidades andaluzas. Aula Abierta, 49(4), 363-372.

 

Cabero-Almenara, J., Barroso-Osuna, J., Palacios-Rodríguez, A., & Llorente-Cejudo, C. (2020). Marcos de Competencias Digitales para docentes universitarios: su evaluación a través del coeficiente competencia experta. Revista Electrónica Interuniversitaria De Formación Del Profesorado, 23(2), 1-18.

 

Cabero-Almenara, J., Gutiérrez-Castillo, J.-J., Palacios-Rodríguez, A., & Barroso-Osuna, J. (2020). Development of the Teacher Digital Competence Validation of DigCompEdu Check-In Questionnaire in the University Context of Andalusia (Spain). Sustainability 2020, Vol. 12, Page 6094, 12(15), 6094. 

 

Cabero-Almenara, J., Guillén-Gámez, F.D., Ruiz-Palmero, J., Palacios-Rodríguez, A. (2021). Digital competence of higher education professor according to DigCompEdu. Statistical research methods with ANOVA between fields of knowledge in different age ranges. Education and Information Technologies.

 

Cabero, J. y Amorós, L. (2020). Pautas para el diseño de t-MOOC en Educación Superior. Encuentro Chat en Línea. La ciudadanía en la mediación digital.

 

Cabero, J. y Palacios, A. (2020). Metareflexión sobre la Competencia Digital Docente: análisis de Marcos Competenciales.Revista Panorâmica, 32, 32-48.